2018. szeptember 27., csütörtök

Szófelhő Caladusból

A mai bejegyzésben nemcsak, hogy bepillantást engedek a kulisszák mögé, hanem egyik legféltettebb titkomról is lerántom a leplet: arról, hogy milyen pótcselekvésekkel szoktam eltölteni az időt, amikor írnom kéne. A szörfözést, facebookozást valószínűleg már emlegettem korábban is, ezek mellett mostanában olyan PC-s játékok szoktak elcsábítani, mint a Star Wars Battlefront 2 vagy a For Honor. De ha sikerül végre megnyitnom a kéziratot, akkor még mindig előfordulhat, hogy írás helyett copy-paste-elem az egész szöveget egy szófelhő-generátorba, és visszakapok egy ilyen csodát:


Addig-addig nézegettem, mígnem arra gondoltam, feltöltöm ide a blogra, mivel megvan az a tulajdonsága, hogy elárul ezt-azt a készülő regényről, mégis teljesen spoilermentes. Előnye, hogy kiveszi a pakliból a kötőszavakat, így a felhőben csak a lényeg szerepel. Számomra azért is érdekes, mert a kéziratot már végig megírtam, de egyelőre csak 55-60 százalékát szerkesztettem át véglegesre, és ez a szófelhőben is meglátszik. (Ha valaki még emlékszik rá, ugyanezt a generátort már ráengedtem egyszer a korábbi regényeimre is.) Na, de mára ennyi pótcselekvés elég volt. Sietek vissza írni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése