2014. március 19., szerda

Előkészületben az Oni: A Néma Város

Ma befejeztük a kézirat szerkesztését. Igazán csak most gondoltam végig, mekkora munka volt: több mint két hónapig tartott a teljes folyamat. Gáborral alaposan megrágtunk minden apró részletet a szövegben, talán még alaposabban is, mint tavaly az első résznél. Remélem, ez érezhető lesz a végeredményen is. :)

Megint hoztam a formám: miután a szöveg már a tördelőhöz került, még előhozakodtam egy javítanivalóval. Annyira azért nem vetettem el a sulykot, mint tavaly, amikor két-három nappal az után, hogy megkezdődött a tördelés, még szóismétléseket javítgattam a szövegben, de azt hiszem, idén sem loptam be magam a tördelő szívébe. :) Most, amíg a szöveg végigjárja a maga útját (tördelés, korrektúra, nyomda), nekünk Gáborral már csak apróbb teendőink vannak hátra a borítóval és a fülszöveggel kapcsolatosan. Nem mondhatnám, hogy úgy érzem, gyorsan elrepül az a pár hét, amíg végre felkerülnek a netre az első kritikák, de az biztos, hogy lesz mivel eltöltenem az időt: elkezdem írni a trilógia befejező részét, amely az Oni: A bábu és a Talizmán címet viseli majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése