2019. január 31., csütörtök

Hírek az új évre

Korábban akartam megírni ezt a bejegyzést, de ma még épp január van, szóval talán mondhatjuk, hogy 2019 még új évnek számít. :) Két örömhírt szeretnék megosztani a blog olvasóival, fogadjátok őket szeretettel.

Az egyik, hogy a kiadói tervek szerint valamikor szeptemberben jelenik meg a Cherubion újabb sci-fi antológiája Nemes István szerkesztésében, a Semleges Zóna, benne egy rövid novellámmal, "Az idegen"-nel. Ez egy régi kis szösszenet, az íróköri veteránok "Wani apó" néven emlegették egy ideig, de szerintem mára már ők sem emlékeznek rá. :)

A másik, fontosabb dolog, hogy végre kitűztem magamnak egy belső határidőt a Caladus csillaga leadására. Tegnap írt a szerkesztőm, Roboz Gábor, és érdeklődött, hogy haladok vele, én pedig összeszedtem a bátorságom, és azt feleltem, hogy az év első felében mindenképpen befejezem a kézirat javítgatását, és leadom neki. A tavalyi év folyamán már-már görcsösen igyekeztem elkerülni mindenfajta ígérgetést, ugyanakkor felmerült bennem a félelem, hogy a dolog végtelen projektté válik. Az utóbbi időben végre több időt tudtam rászánni, és gyorsabban is haladtam, de úgy érzem, ez a határidő plusz motivációt ad. Nos, örömmel jelenthetem: a Caladus csillaga nagyon is élő projekt, még mindig jól haladok vele, és a regény összes Suttogójának becsületére mondom, tényleg le fogom adni júniusig. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése